Bizi takip edin
Bizi takip edin
Güncel
19.08.2017 09:47:49
Türkiye temaslarını İran medyasına değerlendiren İran Genelkurmay Başkanı Tümgeneral Muhammed Bakıri, "İki ülke askeri ve güvenlik yetkilileri arasında yakın işbirliği ve koordinasyon sağlanırsa bölgedeki birçok sorun hallolur" dedi.
19.08.2017 09:13:29
İzmir’de kreş servisinde unutulan minik Alperen’in hayatını kaybettiği servisin korsan çıkmasıyla “Servisler ne kadar güvenilir?” tartışması başladı
19.08.2017 08:45:16
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu imzasıyla, 81 il valiliği, il emniyet müdürlüğü ve il jandarma Komutanlıkları’na “Ramazan Bayramı Trafik Tedbirleri” konulu genelge gönderildi. Genelgede, trafiğin yoğun olduğu güzergahlar, bayram süresince, helikopter, Drone ve İHA’lar ile takip edilmesi istenildi.
18.08.2017 22:10:02
Munzur Üniversitesi Mühendislik fakültesi öğrencileri ve hocaları tarafından yapımı tamamlanan "Munzur" isimli araç, TÜBİTAK'ın desteklediği alternatif enerjili araç yarışlarında Tunceli'yi temsil edecek.
18.08.2017 20:55:39
İstanbul Kadıköy'de bir beton mikseri, içinde 5 kişi bulunan aracın üzerine düştü. Olayda araba içerisinde bulunan 1 kişi hayatını kaybetti, beton mikserinin şoförü dahil 5 kişi yaralandı.
18.08.2017 16:00:10
İzmir Milli Eğitim Müdürlüğü, serviste unutularak hayatını kaybeden 3 yaşındaki Alperen'in eğitim gördüğü özel anaokulunu kapatma kararı aldı.
18.08.2017 13:48:08
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 2016-2017 öğretim yılında temel liselere nakil gelen öğrencilerin yıl sonu başarı notlarında yaptığı inceleme neticesinde 213 temel liseye soruşturma açılması talimatını verdi.
18.08.2017 13:36:19
Hakkari’nin Yüksekova İlçesi'nde 3 gündür kendisinden haber alınamayan Kadıköy Köyü Muhtarı 37 yaşındaki Nurettin Altun'un cesedi bulundu...
18.08.2017 12:30:50
Balıkesir İl Emniyet Müdürlüğü az önce Balıkesir Cumhuriyet Başsavcılığı'nın talimatı ile FETÖ operasyonu başlattı.