Bizi takip edin
Bizi takip edin
Güncel
20.06.2019 13:54:45
Millet İttifakı’nın seçilmiş belediye başkan adayı Ekrem İmamoğlu bölgesel istihdam ofisinin açılışında gazetecilerin sorularını yanıtladı.
20.06.2019 10:25:08
15 Temmuz 2016'da düzenlenen darbe girişimine ilişkin olarak yürütülen Genelkurmay Çatı davasında kararlar açıklandı. Darbenin sözde lideri Akın Öztürk 141 kez ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası aldı.
20.06.2019 09:38:06
Propaganda ekibi tümüyle belediye çalışanlarından oluşurken, çalışmalarda İSPARK’ın kiralık araçları, iletişim merkezinde basılan broşürler ve dar gelirli vatandaşlar için kullanılması gereken yardım kolileri kullanılıyor.
19.06.2019 16:33:18
İBB Başkan adayı Ekrem İmamoğlu, AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın “Pazar günü Sisi’yi mi seçeceğiz, Binali Yıldırım’ı mı” sözlerine yanıt verdi.
19.06.2019 16:09:00
İmamoğlu: ''Mümkünse, Pazar günü akşamına kadar televizyon falan da izlemeyin. Niye biliyor musunuz? Ben de çıkmayacağım zaten TV'lere. Çok kötü cümleler kuruyorlar. Komik duruma düşenler var, görüyorum. Onun için sizlere tavsiyem, kalan 4 gün içerisinde çalışalım''
18.06.2019 23:29:04
Küçükkaya, "Benim iki adayla görüşmem partilerin genel başkanları tarafından bana tevdi edilen bir görevdi. Yıldırım'ın danışmanıyla da görüştüm" dedi.
18.06.2019 23:13:36
Trabzon'da meydana gelen sel ve HES borusu patlaması sonucunda 6 kişi hayatını kaybetti. Kaybolan 4 kişiyi arama çalışmaları devam ediyor.
18.06.2019 15:07:18
CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, canlı yayın öncesi gazeteci İsmail Küçükkaya ile görüştüğü yönündeki iddiaları doğruladı.
18.06.2019 15:01:01
Halkların Demokratik Partisi (HDP), başlattığı kampanyayla Güneydoğu'da bulunan İstanbul seçmenini sandığa taşıyacak.
18.06.2019 14:02:07
" 31 Mart yerel seçimleri sonuçlarında en yakın tahminde bulunan anket şirketleri arasında yer alan REMRES Kamuoyu Araştırma da kısa bir süre önce son verilerini paylaştı."