Bizi takip edin
Bizi takip edin
Medya
22.08.2017 09:54:02
TRT'ye Pepe’den sonra bir dava da 'Rafadan Tayfa' isimli çizgi film ile ilgili geldi... Yazar Nehir Aydın Gökduman, 'Rafadan Tayfa' karakterlerinin kendisine ait olan 'Fikri ile Hayri'den alındığını söyledi.
21.08.2017 20:37:53
Aydınlık Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İlker Yücel ve eski İstihbarat Şefi Ceyhun Bozkurt hakkında, MİT TIR’larıyla ilgili haberi nedeniyle iddianame hazırlandı.
20.08.2017 09:53:56
Sözcü gazetesi yazarı Emin Çölaşan, bugünkü köşesinde Bekir Coşkun’un sağlık durumuna ilişkin yeni bilgilere yer verdi ve Coşkun’un mesajını paylaştı...
20.08.2017 08:54:46
Esenyurt’ta dün hafriyat kamyonlarının yarattığı trafik kazalarına bir yenisi daha eklendi. Bir hafriyat kamyonu bisikletli çocuklara çarptı...
19.08.2017 12:05:35
Hürriyet yazarı Ahmet Hakan isim vermeden, Cem Küçük'ün "Aydın Doğan'a talimat veririm, gereğini yapar" sözlerine, "Yaslanmış AK Parti’ye. Tıpkı geçmişin Mehmet Baransu’su gibi üst perdeden sallayıp duruyor, önüne gelene parmak sallıyor" diye tepki gösterdi.
19.08.2017 11:23:48
Yeni parti hazırlıklarının sonuna gelen Meral Akşener, Hürriyet yazarı Ahmet Hakan'a partiye katılacağı iddia edilen isimler hakkında açıklamalar yaptı
19.08.2017 09:33:48
Hürriyet gazetesi yazarı Ertuğrul Özkök'e Ertuğrul Özkök'e 'Sen kimsin?' diye seslenen Cem Küçük, istese onu görevinden kovdurabileceğini söyledi. Küçük, "Sen Kimsin? Ertuğrul Özkök sen kimsin? Bütün Hürriyet'i toplasan benim serçe parmağım kadar güçlüsün" diye konuştu.
18.08.2017 21:57:44
AKP’ye yakın Yeni Akit gazetesi yazarı Abdurrahman Dilipak, Vatikan’ın cin çıakrdığını, çıkardığı cinleri işe aldığını ve istihbaratta kullandığını iddia etti.
17.08.2017 16:52:12
Bünyesinde Star Gazetesi, Akşam, Güneş, TV 360 ve Kanal 24’ün yanı sıra Lig Radyo ve bazı dergiler bulunan ES Medya Grubu’nun tamamen satıldığı iddia edildi.