Bizi takip edin
Bizi takip edin
Siyaset
19.3.2019 22:53:54
Öztrak: “Bu alçakça sözler, Adalet ve Kalkınma Partisi Genel Başkanı’nın meydanlarda ‘idam naraları’ attığı günde sarf edilmiştir. Sayın Genel Başkanımıza yönelik bu idam tehdidi, senaryosu tek merkezde yazılmış bir planın parçasıdır."
19.3.2019 22:46:42
Buldan: Buldan, İstanbul’daki demokrasi güçlerinin adayı olan bir kişi var. Oylarımız oraya gidecek. İsim de vermiyorum, parti ismi de vermiyorum, siz biliyorsunuz.
19.3.2019 15:58:50
EMEP, İstanbul, Ankara ve İzmir’de CHP’nin Büyükşehir adaylarını destekleyeceklerini açıkladı.
19.3.2019 13:44:51
İmamoğlu: ''Biz, büyük mitingimizi 1 Nisan'da yapacağız. Hem de 16 milyon insanla. Hiç kimse dışında kalmayacak, hiçbir sayıyla da ölçülemeyecek bir miting olacak. Biz, bütün İstanbul'u 1 Nisan'daki mitinge davet ediyoruz''
18.3.2019 20:39:51
CHP'nin İBB başkan adayı Ekrem İmamoğlu, Adalar'da başlattığı bugünkü seçim turunu, sırasıyla Bağdat Caddesi ve Kadıköy'e, en son da Fikirtepe'ye taşıdı.
18.3.2019 20:01:28
CHP ve İYİ Parti Kağıthane'de seçim çalışması yaptı, esnaf ve halk büyük ilgi gösterdi.
17.3.2019 20:29:32
HDP Eş Genel Başkanı Temelli dün İstanbul'daki mitinglerinde, söylemediği sözlerle haber yapan Hürriyet'in açıklamasına yanıt verdi.
17.3.2019 19:23:55
İmamoğlu: Kardeşim ben insan mı ayırıyorum? HDP'li kardeşimin yeri burada. Biz, kimi ayırmışız ya. MHP'nin de yeri burada. Saadet Partili'nin de Vatan Partili'nin de… Daha ötesini söyleyeyim mi? Ben, AK Partililer'in de oyunu alacağım.
17.3.2019 19:07:32
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, 31 Mart yerel seçimi öncesi, kurdukları 'millet ittifakı'nın ortak mitingi için Balıkesir'de partililerinin karşısına çıktı.
17.3.2019 18:43:53
CHP Sözcüsü Faik Öztrak, “21 Mart nevruz kutlamalarında ülkemizde ciddi provokasyonlar olacağına dair duyumlar alıyoruz" dedi.