Bizi takip edin
Bizi takip edin
Siyaset
20.3.2019 20:12:26
Kılıçdaroğlu, "Beni asacaklarmış, benim idamım için kanun getireceklermiş, getirmezseniz namertsiniz, imzalamazsam namerdim..." dedi.
20.3.2019 15:59:18
CHP Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur Yavaş'tan "HDP seçmeni rehabilitasyonla topluma kazanılmalı" sözleri için açıklama geldi.
20.3.2019 13:52:39
Ataşehir Belediye Başkanı Battal İlgezdi, "Ataşehir’in ilk kurucu belediye başkanı olarak şunu söyleyebilirim, Millet İttifakı 1989 seçimlerindeki havayı yakalayabilir" diye konuştu.
20.3.2019 13:33:47
AK Parti İstanbul Binali Yıldırım, Sancaktepe ilçesinde "Her konuda aynı düşünmek zorunda değiliz. Eğer öyle olsaydı, burası çok sıkıcı bir ülke olurdu. Farklılıklarımız bizim zenginliğimizdir" mesajları verdi.
19.3.2019 22:53:54
Öztrak: “Bu alçakça sözler, Adalet ve Kalkınma Partisi Genel Başkanı’nın meydanlarda ‘idam naraları’ attığı günde sarf edilmiştir. Sayın Genel Başkanımıza yönelik bu idam tehdidi, senaryosu tek merkezde yazılmış bir planın parçasıdır."
19.3.2019 22:46:42
Buldan: Buldan, İstanbul’daki demokrasi güçlerinin adayı olan bir kişi var. Oylarımız oraya gidecek. İsim de vermiyorum, parti ismi de vermiyorum, siz biliyorsunuz.
19.3.2019 15:58:50
EMEP, İstanbul, Ankara ve İzmir’de CHP’nin Büyükşehir adaylarını destekleyeceklerini açıkladı.
19.3.2019 13:44:51
İmamoğlu: ''Biz, büyük mitingimizi 1 Nisan'da yapacağız. Hem de 16 milyon insanla. Hiç kimse dışında kalmayacak, hiçbir sayıyla da ölçülemeyecek bir miting olacak. Biz, bütün İstanbul'u 1 Nisan'daki mitinge davet ediyoruz''
18.3.2019 20:39:51
CHP'nin İBB başkan adayı Ekrem İmamoğlu, Adalar'da başlattığı bugünkü seçim turunu, sırasıyla Bağdat Caddesi ve Kadıköy'e, en son da Fikirtepe'ye taşıdı.
18.3.2019 20:01:28
CHP ve İYİ Parti Kağıthane'de seçim çalışması yaptı, esnaf ve halk büyük ilgi gösterdi.