Bizi takip edin
Bizi takip edin
Yaşam
24.4.2018 13:26:42
Türkiye'de kitap okumaya ayrılan günlük vaktin pek çok Avrupa ülkesinin önüne geçtiği belirtildi.
21.4.2018 12:18:38
İstanbul Sarıyer’de ormanlık alanda bir kişinin yanmış cesedi bulundu.
20.4.2018 17:30:57
Evlilik İhtiyaçları Fuarı’nda, yaşları 5 ila 10 arasında değişen küçük kız çocukları, bir gelinlik firmasının tanıtım yüzü olarak fuar alanında dolaştırıldı.
20.4.2018 14:36:26
Bodrum'da yaşayan ünlü oyuncu Fatma Girik, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı öncesi evinin önüne dev Atatürk posteri ve Türk bayrağı astı. Girik, "İçimdeki çocuk asla ölmedi. Ben bir Atatürk çocuğuyum" dedi.
19.4.2018 14:37:48
Belçika'da işsizlere yeniden meslek edindirme konusunda resmî kurumlara danışmanlık hizmeti veren bir şirket, kişilerin kafatasını ölçerek ve ağız ile burun yapısı gibi özelliklerine bakarak uygun mesleği belirliyor.
18.4.2018 11:08:40
Manisa'da yılda sadece bir kez açan ve koruma altına alınan 'Manisa lalesi' (tulipa orphanidea), bu yıl havaların erken ısınmasıyla birlikte 20 gün önce çiçek açtı. Spil Dağı Milli Parkı’nda özel bir alanda yetişen Manisa lalesini koparanların 48 bin 625 lira ceza ödeyeceği açıklandı.
16.4.2018 22:25:24
Japonya'da yapay zeka destekli bir robot belediye başkanlığı için yarışacak.
16.4.2018 19:18:27
Ferdi Tayfur'un "'Kime baskı yaptılar? Ne baskısı? Gösterin bana, şu sanatçıya şunu yaptılar diye" sözlerine Türk halk müziği sanatçısı Sabahat Akkiraz cevap verdi: Bana yaptılar.
15.4.2018 16:11:51
ABD'de bir avukat 'iklim değişikliğini protesto etmek için' kendini ateşe verdi.
14.4.2018 20:42:02
ABD Ulusal Uzay ve Havacılık Dairesi (NASA), uzayda döllenmenin imkan ve koşullarını araştırmak amacıyla uzaya ilk kez dondurulmuş insan ve boğa spermi örnekleri göndereceklerini açıkladı.