Yön Haber
YÖN Radyo
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Ekonomi
  • Siyaset
  • Dünya
  • Emek Dünyası
  • Kültür-Sanat
  • Daha Fazla
    • Yaşam
    • Sağlık
    • Yerel Yönetimler
    • Medya
    • Avrupa
    • Sürdürülebilirlik
    • Teknoloji
    • Spor
    • Video
    • Podcast
    • Asya Gündemi
    • TBMM
Podcast
Video
Hiç Sonuç Bulunamadı
Tüm Sonuçları Görüntüle
Yön Haber
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Ekonomi
  • Siyaset
  • Dünya
  • Emek Dünyası
  • Kültür-Sanat
  • Daha Fazla
    • Yaşam
    • Sağlık
    • Yerel Yönetimler
    • Medya
    • Avrupa
    • Sürdürülebilirlik
    • Teknoloji
    • Spor
    • Video
    • Podcast
    • Asya Gündemi
    • TBMM
Yön Haber
Hiç Sonuç Bulunamadı
Tüm Sonuçları Görüntüle
Anasayfa Sağlık

Bilim insanları ömrü uzatan diyeti açıkladı

ABD’li bilim insanları, yaşam beklentisini önemli ölçüde artırmaya yardımcı olacak bir beslenme sistemini ortaya çıkardı.

Yayınlanma Tarihi: 17 Eylül 2021 - 20:13:49
Güncelleme Tarihi: 17 Eylül 2021 - 20:13:49
Bilim insanları ömrü uzatan diyeti açıkladı
PAYLAŞPAYLAŞPAYLAŞWechat
Express’in haberine göre, Buck Yaşlanma Araştırmaları Enstitüsü’nün uzmanları, aşırı karbonhidrat tüketiminin organizma üzerinde büyük bir metabolik baskı oluşturduğu konusunda uyardı. Ayrıca yüksek şeker seviyesinin obezite, yavaşlamış metabolizma, kardiyovasküler hastalıklar, yüksek tansiyon ve hatta kansere yol açabileceği kaydedildi.
Bu yüzden ömrü uzatmak isteyenlerin düşük karbonhidratlı bir diyet uygulaması gerektiğini belirten bilim insanları, böyle bir diyetin ‘gençlik iksiri’ olduğunu dile getirdi.
Uzmanlar, en iyi düşük karbonhidratlı diyetin, yağ oranı yüksek ve karbonhidrat oranı düşük olan ketojenik veya keto-diyet olduğunu kaydetti. Bu diyetin hafızayı ve hareket fonksiyonlarını korumaya ve yaşam beklentisini uzatmaya yardımcı olduğunu belirten uzmanlar, keto-diyetin ayrıca tip 2 diyabet hastaları üzerinde olumlu etkiye sahip olduğunu vurguladı.
Bilim insanları, ömrü uzatmanın en önemli kuralının ise bitkisel gıda tüketimi olduğunu söyledi. Gönüllüler üzerinde yapılan araştırmanın, bitkisel gıda tüketiminin kardiyovasküler hastalık riskini yüzde 16 oranında azalttığını gösterdiği aktarıldı.
PaylaşPaylaşGönderPaylaşPaylaş
reklam metni reklam metni reklam metni
Önceki İçerik

İmamoğlu, AB Büyükelçisi ile ‘Hareketlilik Haftası’nda birlikte yürüdü

Sonraki İçerik

Meteoroloji’den sağanak uyarısı

İlgili İçerik

“Avrupa’da yarım milyondan fazla çocuk aşılı değil… “
Sağlık

“Avrupa’da yarım milyondan fazla çocuk aşılı değil… “

Tabip Odası’ndan katılım payı zammına tepki
Sağlık

Tabip Odası’ndan katılım payı zammına tepki

Türk Eczacıları Birliği: Eczacının olmadığı sağlık sistemi sürdürülemez
Sağlık

Türk Eczacıları Birliği: Eczacının olmadığı sağlık sistemi sürdürülemez

DSÖ: Hantavirüs salgını sona ermek üzere
Sağlık

DSÖ: Hantavirüs salgını sona ermek üzere

39 ilaç için toplatılma kararı
Sağlık

32 ilaç daha geri ödeme kapsamına alındı

Kayıhan Pala: “Sağlık Bakanlığının uyuşturucuyla mücadele eylem planı nedir”
Sağlık

CHP’li Pala’dan Sağlık Bakanlığı’na “kızamık verilerini açıklayın” çağrısı

Sonraki İçerik
Meteoroloji’den İstanbul ve birçok ile önemli uyarı: Bugüne dikkat

Meteoroloji'den sağanak uyarısı

Gündem

Hacı Bektaş Veli Dostluk ve Barış Ödülü, Mustafa Timisi’ye verildi

Hacı Bektaş Veli Dostluk ve Barış Ödülü, Mustafa Timisi’ye verildi

Özgür Özel, YENİ Parti’nin genel başkanı seçildi

Özel: Türkiye’de son Alevi ‘ kendimi tam olarak eşit vatandaş hissetmiyorum’ demeyene kadar mücadele etmek boynumuzun borcudur

Beşiktaş KAP’a bildirdi… Stadyumun yeni sponsoru belli oldu!

Kemal Kılıçdaroğlu’ndan Hacı Bektaş Veli’yi anma mesajı

SDG: ‘Birkaç gün içinde kendimizi feshedeceğiz

SDG: ‘Birkaç gün içinde kendimizi feshedeceğiz

Süleymancıların lideri Alihan Kuriş tutuklandı

Süleymancıların lideri Alihan Kuriş tutuklandı

İstanbulluların yüzde 70,8’i olası bir deprem için endişeli

İstanbulluların yüzde 70,8’i olası bir deprem için endişeli

Hastaneye kaldırılan Mahir Polat: “Kardiyatik tedavi programına devam ediyorum. Bugün daha iyiyim

Hastaneye kaldırılan Mahir Polat: “Kardiyatik tedavi programına devam ediyorum. Bugün daha iyiyim

İstanbul’un derelerinde 7 yılda 5,4 milyon metreküp malzeme temizlendi

İstanbul’un derelerinde 7 yılda 5,4 milyon metreküp malzeme temizlendi

Madencilerin eylemi dördüncü gününde…

Madencilerin eylemi dördüncü gününde…

İsrail’in Batı Şeria ablukası: Filistin yönetiminden ilhak tepkisi

İsrail’in Batı Şeria ablukası: Filistin yönetiminden ilhak tepkisi

  • Künye / İletişim
  • Gizlilik Politikası
Bizi takip edin

© 2020 YÖN Haber | Tüm Hakları Saklıdır

Hiç Sonuç Bulunamadı
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Ekonomi
  • Siyaset
  • Video
  • Podcast
  • Emek Dünyası
  • Kültür-Sanat
  • Dünya
  • Yerel Yönetimler
  • Sağlık
  • Sürdürülebilirlik
  • Teknoloji
  • Yaşam
  • Spor
  • Medya
  • Asya Gündemi
  • TBMM

© 2020 YÖN Haber | Tüm Hakları Saklıdır

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist